هجيلك لابسة اسدال.. ماما دهب وسلمي الشيمي مع ياسمين خطاب في برنامج شاي بالياسمين
ماما دهب وسلمي الشيمي

ازدادت معدلات عمليات البحث الرائجة والمتزايدة اليوم وكل يوم حول معرفة احداث وتفاصيل حلقة ماما دهب وسلمي الشيمي مع ياسمين خطاب في برنامج شاي بالياسمين، فمن الجدير بالذكر بالذكر ان قد قامت دهب غريب، الشهيرة بـ”ماما دهب” بالتأكيد على انها قد  تحرص على بث رسائل معينة من خلال مطعمها الشهير في وسط البلد، وتعكس هذه الرسائل طريقة تفكيرها، ولهذا فهي ترحب باستقبال البلوجر سلمى الشيمي في المطعم، ولكن وفق القواعد التي تحرص عليها، وفي هذا المقال عبر موقعنا الاخباري نبا مصر سوف نوضح لكم تفاصيل حلقة ماما دهب وسلمي الشيمي مع ياسمين خطاب في برنامج شاي بالياسمين استمكل معنا هذا المقال.

ماما دهب وسلمي الشيمي

ومن خلال عمليات البحث الكثيرة والمتزايدة اليوم وكل يوم حول معرفة تفاصيل حلقة ماما دهب وسلمي الشيمي مع ياسمين خطاب في برنامج شاي بالياسمين،حيث ان قد قامت ياسمين باستضافة ماما دهب وسلمى الشيمي في برنامج “شاي بالياسمين”، الذي تقدمه الإعلامية ياسمين الخطيب عبر قناة النهار، حيث اشتكت سلمى من تعرضها للظلم في الآراء التي تتناول ملابسها، أو طريقة تقديمها للفيديوهات الخاصة بها على منصات التواصل الاجتماعي.

ماما دهب وسلمي الشيمي
ماما دهب وسلمي الشيمي

Screenshot 2024 05 04 130914

تفاصيل حلقة ماما دهب وسلمي الشيمي

وبالنسبة لتفاصيل حلقة ماما دهب وسلمي الشيمي مع ياسمين خطاب في برنامج شاي بالياسمين وقد جاء الحوار على النحو التالي..

  • اولاً جاءت سلمى الشيمي وقالت : “أنا ممكن أتعرض للظلم في حواري للبسي، وبكتشف انر عادي جداً ان الممثلة تلبس أي حاجة، لكن الموديل أو البلوجر أو أي حد تاني مينفعش تلبس لبس معين”.
  • ثانياً ردت على سؤال ياسمين الخطيب: “تعملي إيه لو سلمى راحت عندك المطعم لابسة جينز ضيق أو ساقط شوية، وبودي زي الفستان ده”، قالت ماما دهب: “أول حاجة سلمى تيجي تنور الدنيا وسط إخواتك وعيلتك وأصحابك في المكان، رقم اتنين إني هجيب الطرحة بتاعتي وإديهالك، وكل ده هيتغطى وإنت قاعدة، وده حصل والبنات بيستجيبوا جدا”.
  • ثالثاً قامت سلمي بالاعتراض على ما قالته ماما دهب، وعقبت قائلة: “مش عايزاكي تزعلي مني لكن أن مش هقبل ده، أنا خارجة في مطعم وعايزة أتصور مع صحابي بلبسي، إيه الفكرة أحط حاجة عليا وأنا في مطعم مش في جامع أو كنسية”.
  • رابعاً اعتبرت ماما دهب أن القواعد التي تتحدث عنها تعود إلى خصوصية مطعمها قائلة: “لو مطعم عادي يا سلمى براحتك، لكن مطعمي مش عادي، أنا عندي طريقة تفكير ورسالة معينة بقدمها من خلال عربية السندوتشات، هل في أي صاحب مطعم هيسألك إنت شبعتي، ومعاكي فلوس مواصلات؟”، وهو ما عقبت عليه سلمى الشيمي قائلة: “يبقى أنا هروح عندك لابسة إسدال”.

التعليقات

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *